Pokaż wszystko Bez kategorii Lifestyle Business Marketing do kobiet - studium przypadku Marketing do kobiet - wiedza Warto wiedzieć Case Study zespół NGO Public Relations Sprzedaż na Instagramie – jak zacząć?by Come Creations Group Zatrudnienie kobiet – czy zarabiają tyle samo co mężczyźni? Jak wygląda rzeczywistość?by Come Creations Group Kulisy powstania raportu Strong Leaders Creator in ITby Come Creations Group Strong Leaders Creator in IT – diversity & inclusion w praktyce!by Come Creations Group Organizacja konferencji dla Investo.techby Come Creations Group Diversity & Inclusion – idea, którą promuje raport Strong Leaders Creator in ITby Come Creations Group “Jak rozpocząć komunikację innowacji?”: e-book Anity Kijankiby Come Creations Group Viral – czyli co motywuje nas do udostępniania treści?by Come Creations Group Dlaczego użytkownicy tworzą e-społeczności?by Come Creations Group Jak DISC może nam pomóc w komunikacji?by Come Creations Group Audyt UX – czym jest i dlaczego warto go robić?by Come Creations Group Kim są „Strong Women in IT”? – podsumowanie webinarów cz. 1by Come Creations Group Strong Leaders Creator in IT – szukamy firm, które dają dobry przykładby Come Creations Group Wideokonferencje: 7 największych wpadekby Come Creations Group Case study Pora na Polaby Come Creations Group Case study: Fundacja CoderDojoby Come Creations Group Case study: Carrotspot dla MC2 Innovationsby Come Creations Group Komunikacja firmy – czego możemy nauczyć się od Steve’a Jobsa i Elona Muska?by Come Creations Group Telekonferencja: jak jej nie popsuć?by Come Creations Group Komunikacja podczas kwarantanny cz. 3by Come Creations Group Zwinna komunikacja podczas kwarantanny – najważniejsze wnioski i obserwacjeby Come Creations Group Komunikacja podczas kwarantanny cz. 2by Come Creations Group Komunikacja podczas kwarantanny cz. 1by Come Creations Group Największe wyzwanie inżynierów w komunikacjiby Come Creations Group Case study: wysyłka kreatywna dla Browaru Wrężelby Come Creations Group 10 najczęstszych błędów w komunikacji z mediamiby Come Creations Group Personal branding: od tych pytań zacznij pracę nad swoim wizerunkiemby Come Creations Group Social selling – co to jest i czym się różni od normalnego e-commerce?by Come Creations Group Wysyłka kreatywna – 6 porad jak przygotować akcję, która nas wyróżniby Come Creations Group Case study: Wtórpol i Fundacja Eco Textilby Come Creations Group Dlaczego warto pracować z agencją PR?by Come Creations Group Case study: One2tribeby Come Creations Group Sześć wskazówek jak komunikować ideę CSR w mediach społecznościowychby Come Creations Group “Strong Women in IT” – rozpoczynamy prace nad kolejnym rynkiemby Come Creations Group Jak przygotować event społeczny?by Come Creations Group Personal Branding to Twoja szansaby Come Creations Group Wzięliśmy aktywny udział w największej, polsko-izraelskiej konferencji w 2019 roku!by Come Creations Group Jak pracować z dziennikarzami lokalnymi?by Come Creations Group Czym jest Personal Branding?by Come Creations Group Każdy może mieć swój Tour de Pologne!by Come Creations Group Raporty – dlaczego warto je robić?by Come Creations Group Case study: działania dla Fundacji Eco Textil i PCKby Come Creations Group WearFits, czyli rewolucja w e-commerceby Come Creations Group Silne kobiety wkroczyły do mediów – podsumowanie Strong Women in IT 2019by Come Creations Group Masters&Robots 2018: integracja człowieka i technologiiby Come Creations Group Jak pokazać swoją firmę na targach? Kilka sugestii na przykładzie IOT Solutions World Congressby Anita Nowa rzeczywistość w komunikacjiby Come Creations Group Dla ludzi, po ludzku cz.2: 5G vs technofobiaby Come Creations Group Podczas burzy mózgów najgorsza jest… cisza!by Come Creations Group Jak mówić o NGO by słyszeli?by Come Creations Group By nie oszaleć i nie zwariować – zacznij planować! Jak zorganizować Meetup?by Come Creations Group Dla ludzi, po ludzku: jak komunikować hi-tech? cz.1by Come Creations Group Come Creations Group: Zmieniamy się!by Come Creations Group Case study: Raport Polska jest Mobi 2018by Come Creations Group Case study: Wydawnictwo GREGby Come Creations Group Case study: Hubraumby Come Creations Group Case study: Hi’Shine social mediaby Come Creations Group Raport: Kobiety w świecie nowych technologiiby Come Creations Group Case study: Connectisby Come Creations Group Grzechy główne Twojego fanpage! Część 2by Come Creations Group Wypromować gadżet erotyczny w Polsce? Da się! Nasz Lovely case studyby Anita Case study: Lovelyby Come Creations Group Facebook udostępnia nowe ustawienia i filtry by uchronić nas przed “niechcianymi” wspomnieniamiby Come Creations Group Kilka prostych kroków, dzięki którym zbudujesz silną społeczność wokół Twojej firmy – część 1by Come Creations Group Grzechy główne Twojego fanpage’a! Część 1by Come Creations Group Case study: Syneriseby Come Creations Group Case study: 2040.ioby Come Creations Group Case study: Wenusjankiby Come Creations Group Case study: Hi’Shineby Come Creations Group Case study: Talent Placeby Come Creations Group Case study: hubraumby Come Creations Group Dlaczego warto współpracować z influencerami?by Come Creations Group Wenusjanki dają moc – spotkania networkingowe kobiet w Polsce!by Come Creations Group Czego pragną kobiety w Twoim sklepie internetowymby Agata Chmielewska Jak budować relacje z mediami – skuteczne informowanie otoczenia o naszej firmieby Anita Vademecum z prawa prasowegoby Anita Jak zorganizować dobry event w 15 prostych krokach?by Anita Jak skutecznie promować zdrowie?by Anita Chcesz promować zdrowy styl życia – zacznij od kobiet!by Anita Storytelling skierowany do kobiet – czy opowiadanie historii przekonuje?by Anita Na co należy zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii CSR?by Anita Jak na wiosnę wykorzystać kobiecą potrzebę piękna?by Anita Kampanie świąteczne, czyli co i jak promować na Wielkanocby Anita Lokowanie produktów – od czego zacząć i na co zwrócić uwagę cz. Iby Anita Jak opakowanie może zwiększać sprzedaż produktów?by Anita Wizerunek ojca w kampaniach adresowanych do kobietby Anita 7 rad, co zrobić by dzieci pokochały twój produktby Anita Kobiety w Social Media – raportby Anita Niedocenione kobiece role, czyli jak zwiększyć dotarcie do kobietby Anita Kobieca seksualność w reklamieby Anita Jakie kobiece role zobaczymy najczęściej w reklamachby Anita W jaki sposób budować społeczności wokół markiby Anita Jak zwiększyć sprzedaż dóbr luksusowych wśród kobiet?by Anita Jak w codziennej pracy marketera wykorzystać kobiece zachowania zakupowe?by Anita Czego o marketingu do kobiet możemy nauczyć się od Apple Inc.?by Anita W jaki sposób sprytnie wypromować markę wykorzystując product placementby Anita Jak najlepiej wykorzystać ambasadorki do promocji kobiecych marekby Anita Dlaczego warto wykorzystywać CSR do promocji marki – najlepsze kampanie 2014 rokuby Anita Marketing adresowany do kobietby Anita Wpis gościnny: Kobiety jako odbiorcy mailingówby Anita 5 rad dla organizatorów wydarzeń adresowanych do kobiet na przykładzie Wenusjanekby Anita Słów kilka o mowie ciała i przygotowaniu do prezentacji cz.IIby Anita Słów kilka o mowie ciała i przygotowaniu do prezentacji Cz.Iby Anita