Historia Browaru Wrężel rozpoczęła się w zaciszu domowej kuchni piwowara Adriana Kukuły w 2011 roku, a 3 lata później jego piwa stały już na sklepowych półkach. “Krafty” od Wrężla można obecnie zakupić m.in. w sieciach LIDL, TESCO, Carrefour, na stacjach BP oraz w mniejszych sklepach i lokalach.

 

Browar Wrężel S.A. to ponad 30 oryginalnych receptur opartych na prostocie, nieprzekombinowanych składnikach i pasji właściciela. Chmiel wykorzystywany do produkcji sprowadzany jest głównie z USA, a smak piw wzmacniany jest prawdziwymi owocami i aromatami skórek cytrusów.

 

 

W 2018 roku spółka zakupiła działkę pod budowę hali produkcyjnej, dzięki której wzrośnie produkcja, a jej koszty obniżą się o 30-40% oraz możliwości dystrybucji. Kapitał na rozpoczęcie budowy, s postanowiła zdobyć poprzez emisję swoich akcji na platformie crowdfundingowej Beesfund.pl.

 

Jak zdobyć akcjonariuszy kolejnego browaru rzemieślniczego na platformie crowdfundingowej?

Browar Wrężel to kolejny browar rzemieślniczy, który chcąc pozyskać kapitał na rozwój, prowadził emisję swoich akcji na platformie crowdfundingowej. Zaplanowanie akcji promującej wymagało więc kreatywnego i wyróżniającego się podejścia w sposobie dotarcia do potencjalnych akcjonariuszy i poinformowania jak największej ilości osób o prowadzonej emisji.

 

Właścicielom Browaru zależało na dotarciu do influencerów, którzy mogliby promować ich akcję crowdfundingową. Jako narzędzie promocji wybraliśmy zatem wyjątkową i spersonalizowaną wysyłkę kreatywną. 

 

Naszą grupą odbiorczą było 39 osób mających duże zasięgi w świecie biznesu, w tym wśród osób interesujących się inwestowaniem społecznościowym. 

 

Piwa z imienną etykietą

Każda z osób wybranych do akcji otrzymała drewnianą skrzyneczkę, a w niej 4 butelki piwa z imienną etykietą. Dzięki spersonalizowanej etykiecie, obdarowani poczuli się wyróżnieni “swoim własnym piwem”, czym mogli poszczycić się w mediach społecznościowych (i chętnie to robili).

 

 

Imienny list i broszura

Do wysyłanych piw dołączyliśmy imienny list. W liście przedstawiliśmy krótką historię Browaru Wrężel oraz przepis na udany wieczór z piwem Wrężel. Oprócz tego zaprosiliśmy w nim do wzięcia udziału w akcji promocyjnej jako Ambasador / Ambasadorka Wrężla poprzez podzielenie się informacją o emisji akcji oraz o wrażeniach z otrzymanej niespodzianki.

 

 

 

Na efekty nie musieliśmy długo czekać. Zwłaszcza, że większość osób (nieprzypadkowo) otrzymała przesyłkę w piątek, czyli w sam raz na weekendowe odprężenie – odwrężlnienie :).

 

Podsumowanie wysyłki kreatywnej

Osoby, które otrzymały przesyłkę bardzo szybko “pochwaliły się” w swoich kanałach społecznościowych wyjątkowymi upominkami od Wrężla.

 

W zamieszczanych postach w większości znalazła się informacja o prowadzonej przez Browar Wrężel emisji akcji na Beesfundzie, a także kilka osób samemu zdecydowało się zain-wręż-stować.

 

 

Cała wysyłka kreatywna wygenerowała łącznie:

  • 24 posty na Facebooku,
  • 6 postów na Instagramie,
  • 1062 reakcje na Facebooku,
  • 193 komentarze na Facebooku,
  • 171 reakcji na Instagramie.

A jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat przygotowania wysyłki kreatywnej, która będzie wyjątkowo oryginalną akcją, zapraszamy do naszego wpisu tutaj.