Historia Browaru Wrężel rozpoczęła się w zaciszu domowej kuchni piwowara Adriana Kukuły w 2011 roku, a 3 lata później jego piwa stały już na sklepowych półkach. “Krafty” od Wrężla można obecnie zakupić m.in. w sieciach LIDL, TESCO, Carrefour, na stacjach BP oraz w mniejszych sklepach i lokalach.

 

Browar Wrężel S.A. to ponad 30 oryginalnych receptur opartych na prostocie, nieprzekombinowanych składnikach i pasji właściciela. Chmiel wykorzystywany do produkcji sprowadzany jest głównie z USA, a smak piw wzmacniany jest prawdziwymi owocami i aromatami skórek cytrusów.

 

 

W 2018 roku spółka zakupiła działkę pod budowę hali produkcyjnej, dzięki której wzrośnie produkcja, a jej koszty obniżą się o 30-40% oraz możliwości dystrybucji. Nasze działania miały na celu głównie budowanie wizerunku marki oraz jej promocję wśród potencjalnych odbiorców.

 

Jak zdobyć lojalnych miłośników marki?

Polski rynek browarów rzemieślniczych jest bardzo konkurencyjny. Zaplanowanie akcji promującej wymagało więc kreatywnego i wyróżniającego się podejścia w sposobie dotarcia do potencjalnych odbiorców. Zależało nam również na tym, aby poinformować jak najwięcej osób o emisji akcji prowadzonej przez firmę na platformie equity crowdfundingowej Beesfund.

 

Postanowiliśmy dotrzeć do influencerów, którzy mogliby zostać ambasadorami marki. Jako narzędzie promocji wybraliśmy zatem wyjątkową i spersonalizowaną wysyłkę kreatywną. 

 

Naszą grupą odbiorczą było 39 osób mających duże zasięgi w świecie biznesu, w tym wśród osób interesujących się inwestowaniem społecznościowym. 

 

Piwa z imienną etykietą

Każda z osób wybranych do akcji otrzymała drewnianą skrzyneczkę, a w niej 4 butelki piwa z imienną etykietą. Dzięki spersonalizowanej etykiecie, obdarowani poczuli się wyróżnieni “swoim własnym piwem”, czym mogli poszczycić się w mediach społecznościowych (i chętnie to robili).

 

 

Imienny list i broszura

Do wysyłanych piw dołączyliśmy imienny list. W liście przedstawiliśmy krótką historię Browaru Wrężel oraz przepis na udany wieczór z piwem Wrężel. Oprócz tego zaprosiliśmy w nim do wzięcia udziału w akcji promocyjnej jako Ambasador / Ambasadorka Wrężla.

 

 

 

Na efekty nie musieliśmy długo czekać. Zwłaszcza, że większość osób (nieprzypadkowo) otrzymała przesyłkę w piątek, czyli w sam raz na weekendowe odprężenie – odwrężlnienie :).

 

Podsumowanie wysyłki kreatywnej

Osoby, które otrzymały przesyłkę bardzo szybko “pochwaliły się” w swoich kanałach społecznościowych wyjątkowymi upominkami od Wrężla.

 

W zamieszczanych postach w większości znalazła się informacja o oryginalnych upominkach, walorach smakowych, a także kilka osób samemu zdecydowało się zain-wręż-stować.

 

 

Cała wysyłka kreatywna wygenerowała łącznie:

  • 24 posty na Facebooku,
  • 6 postów na Instagramie,
  • 1062 reakcje na Facebooku,
  • 193 komentarze na Facebooku,
  • 171 reakcji na Instagramie.

A jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat przygotowania wysyłki kreatywnej, która będzie wyjątkowo oryginalną akcją, zapraszamy do naszego wpisu tutaj.