Wydawnictwo GREG istnieje na rynku od 1993 roku. Jest liderem sprzedaży książek, a także największym wydawcą lektur szkolnych w Polsce. Mieliśmy przyjemność współpracować z wydawnictwem w obszarze mediów społecznościowych oraz w bezpośrednim kontakcie ze społecznością marki.
Społeczność kluczem do sukcesu
Budowanie społeczności firm wydawniczych jest niezwykle ważnym elementem strategii. Utrzymywanie kontaktu z klientami i utrwalenie w świadomości czytelników informacji, kto stoi za wydaniem książki sprawia, że odbiorcy czują przywiązanie do marki. Naszym założeniem było zbudowanie i podtrzymanie społeczności interaktywnej, która z każdą nowo wydaną książką będzie dumna z bycia klientem wydawnictwa GREG.
Wspieraliśmy wydawnictwo także w interaktywnych kampaniach reklamowych, prowadzonych w internecie i w mediach społecznościowych.
Wspieraliśmy wydawnictwo także w interaktywnych kampaniach reklamowych, prowadzonych w internecie i w mediach społecznościowych. Wspieraliśmy wydawnictwo także w interaktywnych kampaniach reklamowych, prowadzonych w internecie i w mediach społecznościowych. Wspieraliśmy wydawnictwo także w interaktywnych kampaniach reklamowych, prowadzonych w internecie i w mediach społecznościowych. Wspieraliśmy wydawnictwo także w interaktywnych kampaniach reklamowych, prowadzonych w internecie i w mediach społecznościowych. Wspieraliśmy wydawnictwo także w interaktywnych kampaniach reklamowych, prowadzonych w internecie i w mediach społecznościowych.
Wydawnictwo GREG wspieraliśmy:
- w ogólnopolskich kampaniach reklamowych w serwisach Facebook oraz Instagram
- w komunikacji pomiędzy użytkownikami, a Klientem w mediach społecznościowych
- w budowaniu i aktywizacji społeczności zgromadzonej wokół marki