Hi`Shine to sieć warszawskich pralniomatów. Są to urządzenia do nadawania i odbierania prania o każdej porze dnia. Obecnie zajmują się współpracą z klientem biznesowym.

Pralniomaty i blogosfera

Stworzenie strategii komunikacji Hi’Shine było zadaniem wymagającym holistycznego podejścia. Postanowiliśmy zaangażować przedsiębiorców z całej Polski. Chcieliśmy stworzyć zwiastun, który ich zainteresuje.

Stworzyliśmy dedykowane piktogramy, przypominające te, które można znaleźć na etykietach odzieży. Małe kartki zostały wysłane do polskich blogerów i dziennikarzy. Odzew był niesamowity! Otrzymaliśmy wiele podziękowań i zdjęć w mediach społecznościowych. Blogosfera wyraziła uznanie dla naszej kreatywnej strategii public relations. Po naszym projekcie komunikacyjnym, Hi’Shine otrzymało wiele pozytywnych recenzji nie tylko od dziennikarzy, ale także od stałych klientów.

Stworzenie dialogu z polską blogosferą było sposobem na rozpoczęcie dialogu, który trwa do dzisiaj. Pranie nigdy nie było łatwiejsze!

Stworzyliśmy dedykowane piktogramy, przypominające te, które można znaleźć na etykietach odzieży. Małe kartki zostały wysłane do polskich blogerów i dziennikarzy. Odzew był niesamowity! Otrzymaliśmy wiele podziękowań i zdjęć w mediach społecznościowych. Blogosfera wyraziła uznanie dla naszej kreatywnej strategii public relations. Po naszym projekcie komunikacyjnym, Hi’Shine otrzymało wiele pozytywnych recenzji nie tylko od dziennikarzy, ale także od stałych klientów.Stworzyliśmy dedykowane piktogramy, przypominające te, które można znaleźć na etykietach odzieży. Małe kartki zostały wysłane do polskich blogerów i dziennikarzy. Odzew był niesamowity! Otrzymaliśmy wiele podziękowań i zdjęć w mediach społecznościowych.

Dla Hi`Shine zrealizowaliśmy:

  • obsługa kanałów w mediach społecznościowych marki
  • kampanie reklamowe promujące usługi pralniomatów
  • wsparcie w komunikacji pomiędzy użytkownikami, a Klientem