Ambasadorki marek w roli głównej

Kobiety ufają rekomendacjom. Chętnie z nich same korzystają i polecają produkty, które są dla nich jakościowo satysfakcjonujące. To naturalne, że chcą się dzielić i cieszą się, kiedy inne panie zgadzają się z ich zdaniem. Dodatkowo, firmy już dawno odkryły potęgę jaką jest tzw. pławienie się w cudzej chwale, czyli wykorzystywanie znanych osób do promocji marki. Połaczeniem rekomendacji i zjawiska przedstawionego wyżej jest własnie zatrudnianie rozpoznawalnych osób w reklamach. Dziś przedstawiamy Wam najbardziej znane w Polsce ambasadorki marek.

Badanie potencjalnego dotarcia komunikatu do odbiorców mediów przeprowadzone w 2013 roku przez Press-Service Monitoring Mediów potwierdza, że najszersze oddziaływanie kampanii przynoszą markom osoby, które budzą najwięcej emocji. Wybierając ambasadora swojej firmy warto zatem zwrócić uwagę na ranking popularności polskich celebrytek oraz upewnić się jakie emocje wzbudzają wśród odbiorców.

Małgorzata Socha

Jak wynika z analizy doniesień medialnych z roku 2013 pod względem występowania w nich nazwisk znanych celebrytek i ich wpływu na wizerunek marki, największe zainteresowanie mediów wzbudziła Małgorzata Socha w związku z jej udziałem w reklamie marki Avon. Publikacje opatrzone jej wizerunkiem podczas kampanii tej marki osiągnęły najwyższy wskaźnik dotarcia – blisko 240 mln kontaktów z odbiorcami. Nic dziwnego. Socha uważana jest za pełną energii, wyjątkowo piękną i utalentowaną aktorkę. Wśród widzów wzbudza wiele pozytywnych emocji.

W 2013 roku aktorka została określona mianem najpopularniejszej ambasadorki marek. Socha nadal jest jedną z najbardziej rozchwytywanych polskich aktorek. W minionym roku podpisała kontrakt z marką Skoda by reklamować luksusowe samochody. Od kilku sezonów jest także twarzą marki jubilerskiej Tous.

2

Źródło: http://www.wirtualnemedia.pl/

1

>http://www.ofeminin.pl/

Anna Dereszowska

Philips docenił duży potencjał, który drzemie w Annie Dereszowskiej. Aktorka cieszy się ogromnym zaufaniem i poparciem ze strony widzów. Jak wynika z przeprowadzonych przez portal biznes.onet.pl badań fokusowych oraz badań w Internecie, spośród poddanych ocenie ankietowanych to postrzeganie Dereszowskiej okazało się najbardziej pozytywne. Aktorka określana jest jako kobieta aktywna i pewna siebie. Od października 2014 roku przez najbliższy rok promować będzie kobiece produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów, usuwania zbędnego owłosienia i pielęgnacji twarzy marki Philips.

Dereszowska w minionym roku została także pierwszą ambasadorką i członkinią Ladies Bemo Motors. Nie można oczywiście zapomnieć, że od niespełna 4 lat jest ambasadorką marki Palette, a od 2012 roku firmy Feretti, produkującej pościel dziecięcą. Duża liczba reprezentowanych marek potwierdza, że aktorka sprawdza się w roli ambasadorki, a firmy chętnie wykorzystują jej wizerunek.

4

Źródło: http://kobieta.interia.pl/   6

                 http://www.manufaktura.com/

5

Źródł: http://www.gala.pl/

Anna Lewandowska

W ostatnim roku na szerokie wody wypłynęła Anna Lewandowska, już nie tylko żona znanego polskiego piłkarza, ale trenerka personalna, specjalistka od spraw żywienia, autorka bloga „healthy plan by ann” gdzie inspiruje swoich czytelników do aktywnego i zdrowego trybu życia. W minionym roku Lewandowska wraz z marką Rexona zachęcała Polki do podejmowania kolejnych wyzwań pod hasłem „Możesz więcej!”. Jej wizerunek kobiety aktywnej bezpośrednio łączy się z cechami charakterystycznymi marki. To dobre posunięcie ze strony Rexony. Anna dobrze wie jak zapracować na swój własny sukces. Cieszy się coraz większą sympatią przyciągając do siebie wiele osób, co z pewnością zaowocuje kolejnymi propozycjami ze strony dużych koncernów. Takie kobiety właśnie lubimy.

8

http://ibeauty.pl/

Natalia Klimas

Od niedawna w mediach zaczęło być głośno o Natalii Klimas. Ta nowa twarz polskiego showbiznesu, to córka jednej z najbardziej uznanych polskich projektantek, Joanny Klimas. Natalia przez większość lat mieszkała w Stanach, dopiero od niedawna podbija polski rynek branży filmowej. Ma na swoim koncie kilka ciekawych ról, które zagrała u boku prawdziwych hollywoodzkich gwiazd: Hugh Granta czy Sara Jessica Parker. W Polsce znana jest m.in. z seriali „Sama słodycz” czy „Przyjaciółki”.  Natalia to powiew świeżości w tak bardzo wąskim gronie celebrytów. Energię, kobiecość, entuzjazm, naturalną urodą oraz pozytywne nastawienie i uśmiech dostrzegły u niej znane marki powierzając jej funkcję ambasadora.

Klimas w 2014 roku jako pierwsza Polka reprezentowała Intimissimi i Calzedonię zachęcając kobiety i młode dziewczyny do pewności siebie w manifestowaniu kobiecości i poszukiwania własnego stylu. Razem z Pauliną Krupińską i Agnieszką Szulim została także twarzą marki Levi’s. Nowe, piękne twarze zawsze przyciągają, tak jest i w przypadku Klimas.

9

Źródło: http://www.elle.pl/

  10  h

ttp://www.kimono.pl/

Małgorzata Kożuchowska

Kobiecość i elegancja to dwie charakterystyczne cechy, które z pewnością przyciągnęły do Małgorzaty Kożuchowskiej markę Ochnik. To nie tylko znakomita aktorka, ale też piękna kobieta i uznana ikona stylu. Jej świetny gust i idealne wyczucie modowych trendów doceniają nie tylko projektanci czy styliści, ale też miliony Polek, dla których aktorka jest nieustającą inspiracją. Współpraca Małgorzaty Kożuchowskiej z polską marką OCHNIK, obecną na rynku od ponad 25 lat, rozpoczęła się w marcu 2014 r. Wówczas wizerunek aktorki po raz pierwszy pojawił się na witrynach salonów firmowych OCHNIK oraz w katalogu promującym kolekcję wiosna-lato 2014.

– „Cieszę się, że znowu mogę pracować z polską marką, firmą prężnie się rozwijającą, o wspaniałych tradycjach. Projekty są fantastyczne! Jest w nich nutka rocka, zadziorność, którą bardzo cenię w modzie. Doceniam, że projektanci OCHNIK są otwarci na modowe, odważne rozwiązania” – mówiła Małgorzata Kożuchowska.

– „Bardzo cieszy nas nawiązanie współpracy z tak utalentowaną aktorką i ikoną stylu, jaką jest Pani Małgorzata Kożuchowska. Poza wymiarem modowym OCHNIK to przede wszystkim firma rodzinna, dlatego zależało nam na znalezieniu gwiazdy, która będzie w pełni ucieleśniać charakter i ducha naszej marki. Oprócz płaszczyzny reklamowej będziemy realizować projekty związane z działalnością charytatywno-społeczną, którą zarówno nasza firma, jak i Pani Małgorzata Kożuchowska prowadzimy od wielu lat” – zapowiadał Marcin Ochnik, współwłaściciel marki.

Realizując plany dotyczące wspólnej działalności charytatywnej, OCHNIK przekazał kwotę 20 tys. zł na rzecz Fundacji „Mam Marzenie” pomagającej spełniać marzenia ciężko chorych dzieci, której ambasadorką jest Małgorzata Kożuchowska.
W sezonie wiosna–lato 2015 OCHNIK kontynuuje współpracę z aktorką, ale na kolejną kampanię z jej udziałem trzeba będzie trochę poczekać. Jesienią, kiedy powstawały zdjęcia do najnowszej kampanii marki, aktorka urodziła synka. – Ustaliliśmy, że nie będziemy odrywać pani Małgosi od macierzyńskich obowiązków. Udział w sesji zdjęciowej to wyczerpujące zajęcie, zwłaszcza dla świeżo upieczonej mamy – mówi Natalia-Kossut Kaczmarek, dyrektor ds. zarządzania marką OCHNIK.

11 12

Źródł: http://www.ochnik.com/

Ambasadorki marek są najlepszym kanałem dotarcia do grupy docelowej. Zasięgiem swojego oddziaływania i autorytetem, który posiadają wśród odbiorców w naturalny sposób wpływają na opinię konsumencką. A przecież dźwignią handlu jest nic innego jak opinia i to właśnie ona nakręca spiralę sprzedaży.

A waszym zdaniem, która z nich najlepiej promuje swoją markę? Może macie swoje ulubione polskie twarze znanych marek?